sâmbătă, 26 martie 2016

Ce mai fac eu? Cu greu, prea multe.

Caut secretara, psiholog, programator, hairstylist, manichiurista si eventual make up artist, nu-mi mai place sa ma machiez pe mine, dar cu asta fac fata deocamdata. Sau o asistenta personala care a facut armata si ma poate scutura putin cand sunt coplesita si nu stiu ce sa fac mai intai. Nu mai pot. Cred ca doar asa pot iesi din perioada asta care ma epuizeaza fizic si psihic. Mai ales psihic. Am doua probleme pe care trebuie sa le rezolv in viitorul apropiat, dar stiu ca nu o voi face. Trebuie sa deschid calculatorul si sa vad ce naiba salvez din el, nu mai am loc nici sa pun o poza, nu l-am reformatat de trei ani. Mi-e groaza sa il deschid, de-asta nu il mai folosesc de vreo trei luni. M-au sunat cei de la Vodafone, mi-am reinnoit abonamentul de curand si cica ar fi cazul sa imi cumpar si un telefon pentru ca am puncte si chestii... Samsung Galaxy S 2 Plus al meu inca functioneaza perfect, dar in curand va ramane si asta fara spatiu de stocare si mi-e groaza sa sterg chestii din el. Daca inca nu v-ati dat seama cat de imprastiata sunt, va spun ca pe calculator am internet prin telefon fix, pe telefon am internet de pe router wifi, iar pe tableta am un abonament de internet prin 3g. Fac poze cu un Nikon sau cu telefonul si mai am si un aparat foto digital de la Samsung pe care nu stiu de ce naiba il mai tin. Mult si prost, de parca trei camere foto proaste ar face o poza buna...nu mai spun de video tutoriale. Mi-as face treaba mult mai bine cu un laptop si un Nokia de-ala cu camera de 7398 de mpx. Sau 41 :D Daca as vinde toate dispozitivele pe care le tin degeaba sau isi fac treaba doar pe jumatate, as cumpara laptopul si acel telefon si mi-ar mai ramane si rest. De-asta lipsesc de pe pagina si de pe blog. Am o gramada de lucruri de scris, o gramada de lucruri de filmat. Am filmat un vlog in Grecia si un vlog la Bacau si Sibiu. Va puteam impartasi chestii frumoase de la Viena si chiar din Vama Veche, dar ma ia durerea de cap doar cand ma gandesc la stocare si la editare. Stiu sa folosesc cateva programe de editare video, dar unde sa le stochez si pe ce sa le editez? Calculatorul meu e atat de plin de tampenii incat nu imi mai merge sunetul si nici nu pot instala codecurile vietii. Am nevoie sa fiu legata de un scaun in fata calculatorului si sa fiu intrebata "sterg asta? Asta iti mai trebuie?", alta solutie nu vad. Am contactat pe cineva sa imi editeze filmuletele contra cost, dar sunt atat de epuizata psihic incat nu am fost in stare sa il sun si sa imi rezerv doua ore in care sa merg cu doua carduri la el sa imi editeze filmuletele alea. Sper sa nu fie iarna cand postez vlogul din Grecia... Am mai filmat tutoriale de machiaj si un vlog despre ingrijirea pielii, dar pe unele le-am sters, stiam ca nu le voi edita in viitorul apropiat si imi ocupa spatiul degeaba. Am cateva fotografii cu machiaje realizate clientelor, cateva before and after, dar nu le-am postat pentru ca nu pot nici macar sa le decupez pe telefon sau tableta, le reduce calitatea si nu se mai intelege nimic. Am o gramada de idei si prea putin timp. Nu prea fotografiez clientele pentru ca nu mi se pare normal ca o clienta care plateste pret intreg pentru un machiaj sa fie pozata si expusa pe Facebook/blog. In sensul asta m-am gandit sa va fac o oferta: clientele care accepta fotografii before and after primesc machiajul de zi/seara pentru 70 de lei iar machiajul de mireasa pentru 120 de lei. Cu tot cu gene false. E win-win. :) Eu am poze pentru portofoliu, voi aveti machiajul la un pret mai mic. O sa va rog sa specificati asta cand va faceti programarea. Gata oferta, voi continua sa ma plang. :))
Salonul... se va deschide si el. Salonul e o mare bucurie, dar si un stres in momentul asta. Nici nu are rost sa va mai spun... Sambata trecuta machiam si ma gandeam ca imi va fi dor sa machiez la domiciliu. Imi va fi dor sa ma grabesc intre programari, sa plec cu setul de pensule legat la brau, sa imi ofere clienta un pahar cu apa, sa o vad emotionata, agitata, dar fericita sa fie machiata de mine, sa o vad stanjenita de tachinarile sotului care sta tolanit pe canapea si nu intelege de ce trebuie sa dea atatia bani pe un machiaj. Sa o vad cum are grija sa nu imi umble in trusa copilul de cativa anisori. O sa-mi fie foarte dor, dar vom continua sa impartasim lucruri frumoase si la salon, doar ca o vom face sub alta forma. Acolo voi fi eu gazda, va voi oferi eu un pahar cu apa, un ceai sau o cafea, ce vreti voi. Nu v-am povestit nici macar un sfert din lucrurile care imi ingreuneaza existenta in ultimul timp, iar pe langa toate astea mi-as dori foarte mult sa am timp si liniste pentru a citi cateva carti si pentru a petrece mai mult timp cu oamenii dragi mie, dar nu se poate. Cand incerci sa faci prea multe lucruri in acelasi timp, nu mai faci nimic bine. Eu încerc sa fac mult prea multe lucruri in acelasi timp, voi avea grija sa iasa toate bine, dar va dura si nu sunt sigura ca voi iesi si eu bine din asta. :)) Mulțumesc pentru ca ai citit, aveam nevoie sa ma plang putin. Bine, putin mai mult. Parca deja ma simt mai bine, cred ca voi face curat in calculator. Imi sunteti dragi, ma gandesc la voi, ma simt vinovata ca nu comunic mai mult si mai frumos cu voi, dar o voi face in curand. Toate cele bune, dragilor!
PS. Nu sunt niciodata prea ocupata pentru a raspunde mesajelor in care imi cereti sfaturi legate de machiaj, scrieti-mi fara frica.
PPS. De parca nu era de ajuns, ma deprima si culoarea asta oribila pe care o are parul meu. Si tunsoarea.
PPS2. Si shopping-ul a devenit o corvoada. Pe bune.

3 comentarii:

  1. Cu rabdare se rezolva toate..unele de la sine,altele cu un pic de munca dar pentru toate trebuie multa rabdare.asa ca trage aer in piept si o sa vezi ca totul va iesi ok!Sa stii ca nu e oribila culoarea din parul tau,parerea mea e ca tie iti sta bine cu orice culoare insa ce-i drept,blondul imi placea la nebunie cum te prindea.Cat despre device-urile care au nevoie de putin organizare,roaga un apropiat care se pricepe.sa le mute pe dvd-uri sau cumpara un hard extern si pune-le acolo!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai dreptate! Deja vad o raza de soare dupa ce m-am plans putin si m-ati cocolosit. Voi face cumva sa revin la ombre cu blond, imi pare foarte rau ca l-am stricat. :( Mi-am facut curaj, voi muta eu fisierele care imi trebuiesc pe dvd-uri, pun calculatorul in masina, il duc la sercvice si il aduc gol acasa. Asta ma va elibera de o particica din presiunea psihica. Multumesc pentru comentariu!

      Ștergere
    2. Ma bucur ca incepi sa vezi solutii la toate,stiam ca asa va fi:) abia astept sa vad cum iti iese blondul cu ombre!

      Ștergere