marți, 30 septembrie 2014

Blog sale 2

Iar s-au adunat in kit-ul meu produse care nu mi se lipesc de mana, asa ca am decis sa fac inca un blog sale, poate se lipesc de manutele voastre. Incep cu un ruj superb de la MAC. Am si eu unul, il port in fotografia de mai jos. Pe site-ul MAC costa 16 euro, eu am cumparat cu 22 de euro din magazinul MAC din Viena. Pe unul il puteti castiga la concurs, pe celalalt il puteti cumpara cu 40 de lei. Ambele sunt sigilate, evident. Nuanta GIRL ABOUT TOWN.
Continui cu fondul de ten, am vazut ca va intereseaza in mod special. 
Unul dintre cele mai indragite fonduri de ten din intreaga lume: Estee Lauder Double Wear Stay-in-place.
Am unul in nuanta 2C3 FRESCO, testat o singura data, deschis zilele trecute deci  expira peste doi ani, stati fara grija. Mai am nuanta 2C2 PALE ALMOND, sigilat. Ambele nuante sunt pentru fetele cu tenul deschis la culoare, dar e potrivit chiar si pentru mine iarna. Pentru fonduri de ten va rog sa verificati nuantele pe site-ul Estee Lauder. Daca sunteti MUA si aveti mai multe fonduri de ten de diverse nuante, nu ar trebui sa va faceti griji, il puteti combina cu altele sau il puteti folosi pentru contouring cu un fond de ten mai inchis. In SEPHORA costa in jur de 200 de lei, pe site-ul lor costa 160, eu le vand cu 100 de lei bucata. Unul sigilat, unul testat o singura data.
Mai am si Estee Lauder Double Wear Maximum Cover - la fel de indragit, dar cu acoperire mai mare. Am nuanta 2W2 RATTAN, l-am folosit de 2-3 ori, deschis prin luna iulie, deci mai are valabilitate cel putin 20 de luni. Il vand cu 80 de lei Verificati nuanta, e destul de galben. Tot Maximum Cover, nuanta 1N3 CREAMY VANILLA. La fel, potrivit pentru fetele cu tenul deschis la culoare. Sigilat - 100 de lei.


Mascara maro de la SEPHORA - Am cumparat-o din Grecia, parca a costat vreo 15 euro, o vand cu 25 de lei. Testata de vreo doua ori, periuta dezinfectata dupa fiecare utilizare.

O rochie pe care am cumparat-o de rusine. :( Am probat cateva chestii in House of Art si mi-a fost rusine sa plec fara sa cumpar ceva. Am cumparat rochia asta care nu e genul meu. A costat in jur de 150 de lei, nu am purtat-o niciodata. O vand cu 90 de lei. Marimea S - pt o slabanoaga ca mine. E mai rosie decat pare in poze.
PS. Se poarta fara sutien, dupa cum puteti uita... :D 
Nu sunt eu in poze! Nu! Nu! :))

Iluminator auriu de la FARMASI. Foarte bun si pigmentat pentru un brand ca FARMASI, dar face parte din gama terracota-fard copt in cuptor, asa se explica... L-am folosit de cateva ori, dar mai are o tona de produs. A costat 35 de lei parca - il vand cu 20.

MAC Paint Pot in nuanta Painterly - culoarea pielii. De ce il vand? Pentru ca am mai multe baze de machiaj, dar pot face machiajul foarte rezistent si fara ele. Mai folosesc foarte rar doar baza de la Blinc. Costa vreo 20 de euro daca imi amintesc bine. Am folosit mai putin de un sfert. Il vand cu 40 de lei.
Creioane Essence - unul pentru sprancene, unul alb, unul negru, cateva pentru buze bla bla bla. Le vand pentru ca nu imi folosesc, am altele mai bune de la Cascade Of Colours si LaCordi. Doina, nu ti-l recomand pe ala rosu. :) Le vand la pretul simbolic de 3 lei bucata. :)) Nu mai dau chestii gratis pentru ca la ultimul blog sale am dat cateva chestii si am ramas cu un gust amar...
Unele sunt mai mici, altele mai mari. Ca-n viata.
Mascara Essence - costa vreo 15 lei in magazin, nu mai stiu exact. Am testat-o o singura data, am dezinfectat-o dupa. Are o perie interesanta. O vand cu 5 lei. Pret simbolic.
Iluminator crema pt fata si buze de la e.l.f 
Chiar imi place, e un produs comoara al unui brand ieftin, dar nu mi se lipeste deloc de mana. Ma rog, in poza chiar s-a lipit, dar nu asta vreau sa spun. E perfect pt uz personal. Costa si asta vreo 20 de lei, il vand cu 10. Doar l-am testat de vreo doua ori, e aproape plin.
Primer pentru glitter de la e.l.f - bun, dar am unul mai bun. Cred ca tot in jur de 20 de lei costa, il vand cu 10. Aproape plin.

Fard crema de la e.l.f - imi place nuanta, dar nu am tendinta de a-l folosi. costa 22 de lei, la fel, testat de vreo doua ori, il vand cu 10 lei.
Farduri mono de la NYX - foarte misto, nu stiu de ce nu le folosesc. Costa 20 si ceva de lei, le vand cu 10 lei bucata.
Rosu si verde.
Nyx Wonder Pencil - produsul primaverii 2013. Poate fi folosit si pe post de concealer. Nuanta medium. Costa 20 si ceva de lei, il vand cu 10.
Doua gloss-uri de la Essence. Cica sunt super rezistente, dar nu e adevarat. Hidrateaza, dar nu imi plac pt ca au un miros usor gretos. Costa si astea vreo 15 lei, le vand cu 5 lei bucata.

Cam asta ar fi deocamdata. Voi mai organiza blog sales in curand, dar si concursuri. In luna octombrie voi deschide si salonul din Braila, inca mai caut angajate, in special pentru coafor. Daca esti interesat/a, let me know. Dupa cum spuneam si pe Facebook, experienta nu este obligatorie, pasiunea si perseverenta da. O sa va rog sa imi trimiteti comenzile printr-un mesaj privat pe profilul meu de Facebook - Ica Datcu, sau pe pagina de make up www.facebook.com/icadatcuMUA. Tot pe pagina gasiti si concursul la care puteti castiga un ruj MAC! Multa bafta! :)
Later edit: o prietena vinde pensulele din imagine. Sunt niste replici destul de reusite dupa Real Techniques. Cele mici costa 15 lei bucata, cele mari, pentru fata, 20 de lei bucata. Scrieti-mi mie daca va intereseaza si va pun in contact cu ea. :)

7 comentarii:

  1. buna aveti un blog foarte dragut si util

    RăspundețiȘtergere
  2. Vreau eu rujul Mac! Si posibil un fond de ten double wear dar as vrea sa verific nuantele mai intai. Cum fac sa
    platesc? Multumesc! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. vreau eu ambele fonduri de ten double wear. pot sa-ti las numarul de telefon pe facebook sa stabilim detaliile?

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna !
    As vrea fondul de ten Estee Lauder Maximum Cover 1N3 CREAMY VANILLA. Astept raspuns, (camellia_marica@yahoo.com) Ruj MAC mai ai?

    Camelia

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna seara. Sunt interesata de pensulele cu maner albastru. Unde o pot contacta pe pe persoana care le vinde? Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  6. Buna. mai sunt valabile produsele? fondul de ten m-ar fi interesat...

    RăspundețiȘtergere