joi, 24 aprilie 2014

Goodbye my friends,goodbye!

Atunci cand calatoresc pe teritoriul Romaniei, iubesc sa imi "arunc" in masina gentutele astea doua. Sunt prietenele mele cele mai bune in calatorii. Alaturi de ele sunt pregatita pentru orice! Case-ul este plin cu produse de makeup, trolerul este plin cu rochite.
Dar atunci cand calatoresc in afara tarii trebuie sa renunt la jumatate din case si jumatatate din bagaj, apoi le pun pe toate in troler. That's sad! Inca nu am un case foarte sigur, pentru a-l putea pune pe banda de bagaje, dar cred ca imi voi cumpara unul in curand.
Azi plec in Grecia, am un eveniment la Atena si cu durere in suflet a trebuit sa imi scot produsele preferate din casuta lor.
Trebuie sa machiez minim patru persoane si sper ca produsele astea sa imi fie suficiente. Mi-am luat cu mine doua tipuri de primer pentru fata, 3 nuante de fond de ten din care pot face multe combinatii, doua pudre libere, un bronzer, doua blush-uri, doua iluminatoare, un kit pentru sprancene, patru perechi de gene false, desi in principiu nu vor gene false. Pentru buze am luat patru rujuri stick si doua lichide. M-am pregatit si cu niste aplicatoare de unica folosinta.
Pentru ochi evident, paleta de 24 de culori de la Numeric Proof, desi ma tem putin pentru ea, dar sper sa calatoreasca in siguranta. Mi-am mai luat si patru creioane de diferite culori, un glitter, o mascara, un eyeliner, o baza pentru fard de pleoape si trei farduri individuale. 

Cu pensulele nu pot face compromisuri, asa ca le voi lua cu mine pe toate cele pe care le folosesc mai des.
De mult timp imi doresc sa machiez o femeie elena. Au ochii aia mari, caprui, pielea maslinie, fata alungita, nasul e marisor si are o forma interesanta... Hmm, niste elemente fascinante pentru mine. Au un echilibru natural al nuantelor, pe care nu il strica cu vopsea de par roscata, blonda sau bruneta, asa cum facem noi. Ele isi fac doar cateva suvite blonde, iar acestea capata o tenta verzuie datorita pigmentului pe care il contine parul lor. Ce sa mai? FAS-CI-NANT! Sper sa ma intorc cu niste poze reusite ale machiajelor, sa vedeti ce-am facut cu echilibrul lor. :) 
O sa dau si o tura prin magazinele lor, deci probabil ma voi intoarce cu ceva mai multe produse.
Pe curand, dragilor!

3 comentarii:

  1. Buna! Imi poti recomanda te rog 2 nuante de la fondurile de ten Numeric Proof pe care sa le combin si sa le folosesc la majoritatea clientelor? Multumesc mult!

    RăspundețiȘtergere