luni, 14 aprilie 2014

The blog sale!

Sunt intr-o constanta cautare de produse bune, astfel am invatat ca "scump" nu inseamna automat bun, asa cum ieftin nu inseamna automat prost. Dimpotriva, mi-a fost dat sa gasesc produse cu adevarat bune, de calitate profesionala, la branduri foarte ieftine, dar despre asta voi vorbi in alta postare. Uneori sunt dezamagita pt ca unele produse scumpe nu se muleaza pe tehnica mea sau pe necesitatile clientelor mele, asa ca le pastrez intr-un colt, dar ar fi pacat sa le las sa expire, stiu ca un produs care nu imi foloseste mie se poate dovedi foarte util pentru altcineva, iar daca persoana respectiva il primeste la un pret foarte bun, toata lumea-i fericita. Nu vand produse inutile, pe cele mai slabe le-am tot facut cadou si asa slabe cum erau pentru trusa mea, pentru alti oameni au insemnat un nou inceput. Mai am cateva produse slabe din care va puteti alege unul gratuit daca achizitionati alte produse. Sa incepem... 
Trusa "Nude on Nude" de la NYX. Am testat doar cateva nuante de fard si...cam toate nuantele de ruj. :D mai au suficient produs, rujurile functioneaza foarte bine pe post de blush crema. Costa in jur de 120 de lei in magazin,eu o vand cu 70 de lei.REZERVAT!

Primer pentru fard de pleoape "Too Faced". Nu cred ca mai are nevoie de vreo introducere. L-am folosit de vreo trei ori, e aproape nou. Costa in jur de 70 de lei in magazin,eu il vand cu 50 de lei.VANDUT!
Primer pentru pleoape de la "Blinc". E cel mai bun primer pentru fard de pleoape ever, cei de la Blinc au inventat primerul pentru fard de pleoape. Nu stiu de ce nu l-am folosit decat de 2-3 ori...poate pentru ca am dat o gramada de bani pe el si am tendinta sa il tratez ca pe o piesa de muzeu. :)) da, am astfel de produse. Eu l-am cumparat cu 120 de lei, voi il puteti avea pentru 70 de lei, in felul acesta va fi tratat asa cum merita. :))
Fard mono de la KIKO make up Milano, nuanta 143. L-am testat putin, dar nu prea ma inspira nuanta. Costa vreo 4 euro in magazin la Milano, nu se gaseste in Romania. Eu il vand cu un pret simbolic :)) 5 lei. VANDUT!
Pensule. Prima este de la Eco tools, nu e foarte bine conceputa, dupa parerea mea. E ok pt retusuri. 10 lei. A doua este de la Barbara Hofmann, a costat vreo 30 de lei, dar mai am una similara de la Eco tools si o prefer pe aceea. O vand cu 10 lei. A treia este de la Sephora, a costat 50-60 de lei, alta piesa de muzeu, asa ca o puteti avea voi pentru un pret corect de 25 de lei. A patra este o pensula multi functionala de la Sephora, daca ai putina indemanare poti aplica orice formula de produs pentru fata cu ajutorul ei, totusi eu am alte pensule cu care imi place mai mult sa lucrez. A costat 80 de lei. O vand cu 45 de lei. Ultima este un blending brush de la KIM, brandul meu preferat de pensule. Totusi aceasta nu prea este pe placul meu. A costat 32 de lei, eu o vand cu 15. PENSULA DE LA KIM E VANDUTA, RESTUL SUNT REZERVATE!
Fond de ten Maybelline Superstay BetterSkin, nuanta 030 Sand. M-am gandit eu intr-o zi ca fac paguba daca folosesc zilnic pe moaca mea fond de ten de la MAC sau Numeric Proof, asa ca m-am zgarcit si l-am cumparat pe asta, a costat vreo 40 de lei din cate imi amintesc. M-am zgarcit degeaba, dupa ce te obisnuiesti cu aspectul unui fond de ten profesional, nu te mai multumesc astea din comert, asa ca l-am abandonat dupa doua utilizari. Il vand cu 25 de lei. VANDUT!

Kit pentru sprancene de la Benefit. Probabil cea mai proasta investitie din trusa mea. Intr-adevar e bun, cel mai bun, inclusiv pensulele cu care vine sunt foarte bine realizate, asa ca ofera o aplicare precisa si usoara. E grozav,dar totusi...180 de lei? Nu stiu ce-a fost in capul meu cand l-am cumparat, probabil nu mare lucru. Vi-l vand voua cu 95 de lei pana nu mi se pune pe suflet.
Farduri pentru pleoape de la NYX. Rosu si verde, mai exact 54 Cherry si 116 Wild Fire. Pe site costa 23 de lei bucata, eu le vand cu 12 lei bucata. Le-am folosit de 3-4 ori pe fiecare.
Blush e.l.f,nuanta Pink Passion. Un blush prost pentru mine, dar te face roz in obraji, asa ca merita si el 5 lei. :) VANDUT!
Iluminator Skin79. Are o pensula care face aplicarea usoara si placuta, e lejer, dar nu prea mi se lipeste de mana, avand alte produse similare. L-am folosit de 5-6 ori, dar are o cantitate mare de produs. In magazin costa 109 lei, eu il vand cu 60 de lei. VANDUT!
Rose mist toner de la Skin79. Un produs de care am fost indragostita la inceput, dar apoi mi s-a facut lene sa il folosesc. Am folosit mai putin de un sfert.E foarte placut pt a improspata tenul nemachiat, dar poate fi folosit si ca spray fixator pt machiaj. Costa 50 si ceva de lei,eu il vand cu 25.  VANDUT!
Shadow Shields. Acele produse super laudate. Eu nu am tendinta sa le folosesc pentru ca nu realizez machiajul cu banda in coltul exterior, iar fardurile si pensulele pe care le folosesc imi permit sa realizez un machiaj fara fard cazut pe ten, in cazuri extreme folosesc pudra translucida, dar nu prea este cazul. Am folosit 4 din 30, costa 35 de lei, eu le vand cu 20. VANDUT!

Pudra pulbere e.l.f din gama Mineral. O pudra foarte buna, fina, fara parabeni bla bla bla. Dar am una in aceeasi nuanta de la Numeric proof si ghiciti ce aleg... E nuanta Tinted, destul de inchisa. O puteti folosi pe toata fata daca aveti tenul mai inchis la culoare, mai ales ca vine vara... O puteti folosi si pentru contouring, pentru a fixa doar produsul de contur. Costa 30 de lei pe site, eu o vand cu 20, este noua.
Cream Shadow de la NYX. imi place mult nuanta, dar nu i-am dat de cap texturii si nici n-am timp de el, sper sa fie ok. Costa 23 de lei pe site, eu il vand cu 12.
NYX Wonder Pencil, nuanta medium. A fost votat produsul primaverii 2013, este un creion multi functional. Il puteti folosi pe linia apei, pe pleoape, pe buze si chiar pe post de corector. Eu l-am folosit foarte putin, nici asta nu mi s-a lipit de mana. Costa 22 de lei pe site, eu il vand cu 12.
Am cam terminat cu produsele pe care m-am hotarat sa le vand, incep cu produsele care chiar stau degeaba prin casa, asa ca vi le ofer in mod gratuit daca considerati ca va sunt utile, cu conditia sa cumparati alte produse din acest blog sale. Trebuie sa adaug ca preturile sunt negociabile.

BB Cream de la Garnier. Miracle Skin fail, ce-i drept. Nuanta medium. Mai are jumatate, jumatate nu stiu unde a disparut, ca eu nu l-am folosit. Straluceste intr-un mod neplacut pe fata si nu uniformizeaza tenul, dar fiind inchis la culoare, vi-l recomand pentru un contouring lejer.
Fond de ten Giordani Gold. E fondul de ten al adolescentei mele :D la fel, nu il recomand pentru toata fata, ci doar pentru contouring, este o nuanta destul de inchisa. Mie nu imi place aspectul lui pe toata fata, dar cu un primer bun si cu o pudra, poate arata bine. Mai are cam jumatate de recipient. OFERIT!
Mostre de BB Cream de la Skin79. Pe astea le ofer pentru ca sunt atat de pretioase in viziunea mea, incat nu m-am indurat niciodata sa le folosesc. Va dau doar cate una, sa se bucure cat mai multa lume de ele.

Gloss de la e.l.f. L-am folosit odata,nu m-a dat pe spate. E un glos care cica mareste buzele,eu spun ca doar le pisca putin. Scapati-ma de el!
Shadow shield de la e.l.f. Inutil pentru mine, nu am timp de el si nu imi foloseste, daca tie ti-ar prinde bine, e al tau.
Pe-astea nu le vand, voiam doar sa ma laud. :)) am gasit rochie si ochelari de soare cu acelasi imprimeu. Cat de tare e asta? 

Cam asta e primul meu blog sale, sper sa gasiti ceva care sa vi se potriveasca. Pentru a achizitiona produse lasati-mi un comentariu sau si mai simplu, trimiteti-mi un mesaj pe Facebook la adresa www.facebook.com/icadatcuMUA. Daca tot intrati pe pagina mea, inscrieti-va si la concursul care se desfasoara pana pe 1 mai. Premiul consta in trei produse profesionale de la Paese.
Pe curand! :)

8 comentarii:

  1. Descrierile fac totul :)):*....spor la sale...pana nu dau eu iama in el

    RăspundețiȘtergere
  2. imi poti da niste detalii legate de transport? cu banii in cont in avans si costa 3 lei ca de obicei? sau cum procedezi? m-ar tenta foarte tare pensula de la KIM

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Salut! Procedez cum alegeti voi. Daca va grabiti,le trimit prin curier,cu ramburs sau plata pe card. Daca nu va grabiti,le trimit prin posta,cu ramburs sau plata pe card. Da,prin posta transportul costa 3 lei daca volumul e foarte mic si incape intr-un plic,dar am vandut deja pensula de la Kim.

      Ștergere
    2. Off...daca stau in Cluj nu stii cum as putea sa le vad si eu? vreau sa-mi iau si eu cateva...si nu prea stiu de unde pot sa le cumpar

      Ștergere
    3. Vezi ca in Cluj aveti un distribuitor al produselor Numeric Proof si Kim brushes. Cauta pe Facebook "Numeric Proof Cluj" si trimite-le uj mesaj. :)

      Ștergere
  3. buna, as dori eu creionul de la nyx si eyelinerul de la sleek :) (e negru,nu?)
    eu iti ofer 22 de lei pe ele, spuneai ca sunt negociabile preturile :) ca sa ma ajunga 25 cu tot cu transport. deal?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Deal,doar ca nu sunt in tara. Ma intorc luni si ti le pot trimite atunci.. Mai bine scrie-mi pe Facebook.

      Ștergere